Offshore

mastermind
20.12.2018 kl 12:37 1902

Enig med JALLA. Er ingen her inne som sitter på fasit. Hadde man vært proff, hadde man vært på Aker Brygge og drukket kaffe og hentet tips, ikke på forumet til HO. Fornuftig med ulike syn, da blir man mer kritisk til egne investeringer. Det må være lov å være optimistisk, og med dagens utvikling er optimisme en utdøende art. Vi er nok alle optimistisk til fremtiden, eller så hadde man forlatt børsen.

Jeg tror alle oss uproffe søker tips fra andre. Hadde ikke giddet bruke tid på å følge Dof, om jeg ikke hadde tro på selskapet. Så er vi litt uenig om veien videre. Jeg tror de må gjøre noen grep ang. flåten, før man ser bedring. Men som sagt, er ikke proff. Kan like godt hende det er bare å kjøre på i samme spor som nå. Men syns det er viktig for folk som kanskje ikke følger Dof like tett som oss, å få forespeilet ulike syn. Viktig for de som tenker å investere, for å kunne ta egne valg. Da får man kanskje mer stabilitet, og folk som tenker mer langsiktig. Får bort de som kjøper ene dagen, og selger med tap noen dager senere. Det er dette, sammen med roboter som er vår store fiende. Ikke andre investorer som har ulikt syn. Hvis du velger å ta juleferie, ønsker jeg deg en riktig god jul Kontur.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.