Olje og Energi

Tigeren
NEL 18.12.2018 kl 15:32 2554

Jeg er kjent med at den danske stat innkrever 44% i skatt av verdiøkningen av aksjer som danske medborgere innehar. Det er dansker ansatt som ledere i Nel som eier aksjer, som meget sannsynlig utløser aksjeskatt iår.
Jeg ser på meldinger fra ifjor at den 15.12.2017 solgte Martin Borum Pedersen (DK) 55000 aksjer til kurs 3.53. Martin er Finansedirektør i Nel Hydrogen Fueling & Solutions. Noen tanker om danske Nel ansatte må selge seg litt ned nå i desember? Innsidesalg kommer ofte etter meldinger som vi dessverre har opplevd noen ganger tidligere. F9 Invest sin lock up på store volum aksje poster går også ut 28.12. Men jeg vet at eieren Tom Sullivan i F9 Invest er en rendyrket H2 idealist, gründer av ProtonOnsite og milliionær fra før. Så jeg håper ikke han selger aksjer 28.12. Noen tanker?
Redigert 18.12.2018 kl 15:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.