Olje og Energi

rogneveien
14.12.2018 kl 08:03 5231

Tigern.
Jeg sitter tungt i NEL og har gjort det i laaaang tid. Men jeg må få lov å si at jeg deler Eco sitt syn. Jeg er ikke pessimist, men realist. Flott at NEL at de får denne, men jeg er redd den bare fører seg inn i rekken med forventningskontrakter. Vi får ikke noe trøkk med moment i denne før det foreligger reelle kontrakter med reelle tall fra ledelsen sin side. Vi får nok et løft på morgenen, men tror nok vi fort faller noe tilbake igjen ila noen dager. All ny teknologi trenger å utprøves, også denne før vi vet om det fungerer. Vel, vel, mulig jeg heller kaldt vann i årene på noen, men jeg kjenner NEL etter så lang tid inne i denne og vet hvordan den vil reagere. Får håpe jeg tar feil for engangs skyld.
Løkke til og god helg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.