Offshore

mastermind
12.12.2018 kl 12:37 2178

Ingen av dem er bygd i Brasil. 1 er bygd i Kina, resten Norge. Har ikke oversikt om noen av dem er "godkjent" for Brasil, men tror kravet er bygd i Brasil. Flere av disse har tidligere jobbet i Brasil, men er nå spredt rundt omkring. Mener fremdeles å ta ut disse vil gi et oppsving i kursen. De fleste tjener ikke penger, og er med på å holde ratene unødvendig lav. Mulig de blir lønnsom igjen om man ser en ny restruktureringsprosess i bransjen, hvor bankene forlanger å få ut eldre skip. Men trolig forsvinner de da uansett. Frem til da er dette en oppgave for ledelsene rundt om. Subsea 7 har skrapet 4 skip i 2018. Dof tviholder fremdeles på skip fra 1983.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.