Olje og Energi

Ruperto
10.12.2018 kl 10:25 5385

For et selskap med en oppadgående trend siden 2014 klart og vellykket bekreftet at det er markedsjustering av grunner utenfor selskapet betyr ikke noe mer enn normalt og akseptabelt! Jeg påminner deg om at NEL har generert mer enn 23,5% i løpet av dette året og 65% året før, de store kontraktene vil bli signert bare i år og skal leveres med forventning om andre kontrakter mye større ... Bare 8% oppnådde manipulasjon for å senke prisen på NEL mens andre selskaper falt 30 og 50% for en panikk indusert der i USA ... Jeg ser bare NEL som en stor investerings mulighet og fortsetter å kjøpe når jeg kan, jeg vet at avkastningen vil bli veldig, veldig sterk og den nye rike hadde reservert sitt sete her i NEL ... Lykke til alle sine aksjonærer og grunnleggere ....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.