IKT

Hektar
09.12.2018 kl 12:36 4160

Har dessverre ikke kommentert at det er en fiasko. I det hele tatt faktisk. Samtidig kan jeg si til deg, som alltid med et Funcom spill, noen bilder er nok til å konkludere med verdensdominans? Som fortsatt lar vente på seg forresten. Mutant ser ikke ut til å klare 5k CCU, men holder på topp 10 på steam. Riktignok i en periode hvor antall solgte ikke er spesielt høyt, som nevnt mellom Black Friday og julesalg (noe haussere glatt ignorerer ift å skrike i glede om listeplassering).

Det jeg derimot konkluderer med er at jeg er skikkelig skuffet og jeg liker ikke hva jeg ser. Som et virkelig RTS kunne settingen i Conan vært ganske tøff, om det faktisk var bygd som er RTS ala Starcraft/Warcraft eller lengre tilbake med War of the Ring, Red Alert etc. Folk sier (inkludert meg selv) at det er god plass i markedet siden det ikke er mange RTS spill som kommer ut nå og det siste store, Starcraft 2, begynner å bli noen år. Og det er sant, men dessverre er ikke det her et spill som går inn mot det markedet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.