Farma

Den tro tjener
07.12.2018 kl 22:55 2809

Stakkars stakkars hjelpeløse Biotec.
Hvem i helvete har egentlig hatt regien over denne «releasen»
Med forhåndsannonsering, oppbygging av dramaturgi, nedtelling og så endelig release.

Der satt jeg. Sitrende av forventning og i endeløs spenning. Fulgte nedtellingen på klokka og så virkelig fram til noe storslagent. Med noen geniale markedsføringsmessige grep hadde Biotec virkelig bygget opp interesse. Jeg satt nemlig ikke alene og ventet. Det var og 5 andre personer pålogget. Tenk det, Biotec Pharmacon, klarte ved hjelp av en storslagen kampanje, å samle 6 -seks- personer til å følge youtube eventen.
Stengt tatt 6 for mange.

Noe så hjelpeløst har jeg aldri tidligere overvært. Jeg forundrer meg på hvem Biotec ønsker å henvende seg til gjennom dette??
Det eneste inntrykket jeg sitter igjen med etter ca 1 1/2 minutt, er at selskapets kassabeholdning minker i takt med sårets utbredelse.

Jeg har tidligere hatt gleden av å overvære Liens bokstavleker, visualisert gjennom hans plan BCDE....
Dette formoder jeg ligger rundt OPQ...eller deromkring.

Dette selskapet har ikke lenge igjen på børs.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.