IKT

tunktee
07.12.2018 kl 16:41 2411

Ser nå at innlegget mitt fremstår som passelig arrogant, og skapte temperatur.
Var meningen å sette det litt på spissen, men den sarkastiske ironien kom dårlig frem.
Og så ble jeg kanskje litt overbefridd av å nå målet mitt og hadde behov for å skryte av det. My bad Collin!

Til Larsene og eventuelt andre som reagerer på utdypende innlegg;
Ikke ofte jeg kommer med de, men hvis det viser seg at de har null verdi for noen, skal jeg selvfølgelig slutte med det.
Min intensjon med å lage slike er at de skal være velbegrunnet (og til en viss grad dokumentert), og skape en tillitt/tro til selskapet for nye og gamle aksjonærer.
Skjønner at innleggene mine noen ganger kan fremstå som nedlatende/cocky. Tror det er som følge av at jeg bruker sterke utrykk for å poengtere saker, men det er helt klart uheldig for meg at jeg fremstår som en drittsekk. Kanskje burde jeg delta på et politisk forum i stedet....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.