Farma

Korsar
07.12.2018 kl 12:06 1325

Er det ikke mulig å forholde seg til at Bravo nylig har stått og sagt at de nå har som mål å SØKE H2020?!
Dere vet altså bedre?! Eller rettere: Lever i en egenkonstruert drømmeboble som verken forstår eller hensyntar formalprosessers reelle handlingsrom?

Når Bravo sier "H2020" for SØKNAD, så sier han implisitt at alle tidligere håp er borte mht. å ha likvider til å kjøre prosessen dit uten en emisjon.
Det er EN av grunnene til kursfallet nå.
En annen er at det er så tynt datagrunnlag foreløpig samt en urovekkende (negativ) statistisk utligger.
Som igjen indikerer at forsinkelser i rekruttering og aktivering av tilstrekkelig antalle pasienter trolig snart må meldes OFFISIELT forsinket.
Men markedet har allerede begynt å regne inn dette.
Dette er helt analogt til forrige prosess, der man måtte dra forsinkelsene med tang ut av selskapet/Costa før man innrømmet det - og først da det var påløpt ca. 1 år forsinkelser!. I mellomtiden hadde flere faktafornektere her på forumet truet med POLITIANMELDELSE for å hevde noe sånt.
Markedet glemmer ikke sånt. Ikke jeg heller, som helt saklig hele tiden har jobbet med å nøytralt tolke alle signaler som sier noe om hvor aksjen skal videre, det være seg opp eller ned.

Jeg fastholder mitt trendrom 50-65, med årsslutt på ca. 60.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.