Finans

gepard1
06.12.2018 kl 19:04 2440

Norwege

Erstatningssum??? Har aldri mottatt noen erstatningssum;-))

Ellers har du helt rett, kan ikke krediteres for dette etter 9 aar. Bortsett fra at foer eller siden kommer jeg til aa tjene penger paa bjoernene mine, baade de nye og de gamle.;-)) I mellomtiden tjener jeg penger paa andre aksjer. Det var en periode min startsum var langt nede, men i dag ser det mye lysere ut. Slik er aksjemarkedet for de fleste. Det gaar opp og ned. I det siste har det for det meste gaatt opp for min del.

Ellers;

US Factory Orders Tumble Most In 15 Months, men samtidig hoppet ISM manufacturing?? Det maa vaere det vi kaller manipulering med tall;-)) Uansett vi slowdownen i verdensoekonomien straks sende den amerikanske oekonomien ned.

https://www.zerohedge.com/news/2018-12-06/us-factory-orders-tumble-most-15-months
Redigert 06.12.2018 kl 19:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.