Farma

Kongen
06.12.2018 kl 18:13 1787

Gå videre til EMAS når paradigme er ferdig og dose er valgt? Da er vi isåfall enige. Og da vil tiden til markedet kuttes ned med flere år kontra om de ikke hadde fått det.
Du kan ikke si at diskusjonen om dose er en avsporing når hele paradigme er et dosevelgningsstudie, blant annet.

Hva skal de gjøre med inklusjonskriterie hvis de går på markedet i denne fasen? Forandrer de på det er data frem til nå ikke lenger valide, da denne medisinen må tilbys til alle med diagnosen, ikke bare den populasjonen de bruker i sin studie nå.
Det er jo dette de bekrefter i et fase 3 studie, da skal jo medisinen gis over hele fjøla og virker det fortsatt så får de endelig markedsgodkjennelse. I denne fasen kan nano selge medisinen istedenfor og betale for det selv med godkjenninger som CMA o.l.
Hadde dosen vært valgt og dette var et studie for å bekrefte data fra fase 1 så hadde saken vørt en helt annen og populasjonen de har ville vært mye høyere på dette tidspunktet. Som igjen kanskje ville gitt FDA o.l grunn til å sagt at dette er uetisk, dere kan stoppe studiet nå og gå videre til fase 3 med CMA.
Dette er ikke casen med nano pdd. da de kun har en liten populasjon i diagnosen de skal søke CMA på.

Som sagt, jeg tar gjerne feil på dette, men som du ser er det fortsatt ikke kommet noe fakta som motbeviser det jeg sier.
For meg er det likegyldig om nano kommer på markedet i 2019 eller 2022. Konkurenter som skal slå nano eksisterer ikke for øyeblikket, og kommer de så har de en laaang vei å gå før de er på markedet. Eksisterende konkurenter er ikke på like høyt nivå som nano, så nano vil ta mye av markedet selv i 2022.

Da jeg kjøpte nano var jeg fult klar over at det ville bli en bumpy ride helt til de ble kjøpt opp, eller de har begynt å betale aksjeutbytte. Og investeringshorisonten min var frem til 2021

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.