Farma

m73102
06.12.2018 kl 14:55 4107

Det er her jeg også faller av og ikke helt skjønner det store kursfallet etter Q3 - har selskapet selv guidet at de skulle få overskudd i 2018? Hvis en ser bort ifra den klønete formuleringen/presentasjonen - hva er det med tallene dere er så utrolig skuffet over, basert på det PHO selv har gitt av tifligere informasjon i markedet? Ting vil ta noe tid - men er det uenighet om at PHO har det beste produktet når det gjelder avdekking av blærekreft? Er denne metoden nå på vei til å bli anbefalt av flere medisinske tidskrifter og i guidelines mv? Har PHO nylig ansatt en CEO som har 25 års erfaring i USA med å bygge opp medisinske organisasjoner som er i samme fase som PHO? Har PHO i 2018 fått tilgang til et marked som er 4 ganger så stort som TURBT og fått de nødvendige refusjoner fra 2019? Har PHO bygget opp salgsorganisasjon i 2018? Har ikke PHO gitt klart uttrykk at vi fremover vil få akselerende vekst inn i 2019? Har ikke PHO økonomiske midler til å gjennomføre den nødvendige kommersialiseringen?

Jeg mener PHO har et enormt potensiale - og basert på dagens aksjekurs er det veldig små forventninger til den nye guidingen, så jeg anser risikoen for å være minimal.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.