Farma

Kongen
06.12.2018 kl 10:24 3410

Jeg tror også nano har skutt seg selv litt i foten, eller rettelse, mange av investorene har investert på feil grunnlag når man tror at nano kommer på markedet før de har valgt dose.
Når man vet hvor strenge de regulatoriske myndighetene er så ser jeg ikke for meg at de kan selge en medisin uten å ha avklart den beste dosen som de vil bruke. Tror desverre at de som har forhåpninger om markedsgodkjennelse 2019 vil bli skuffet, og har investert på litt feil grunnlag.

Jeg blir den første til å rope hurra hvis jeg tar feil, men er enig med trainspotter om at forventningene bør følge nano sin egen guiding. 1 år er ingenting i biotek så skjønner ikke helt hvorfor folk synes dette er et problem egentlig.

Som det ser ut nå skal vi vel ned å teste bunnen på 40 tallet en tredje gang før vi skal opp igjen. Jeg kan ingenting om TA så det er kun min personlige mening. Jeg skal sørge for å ha mer cash klart til den tid hvertfall:)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.