Farma

Forum forum
06.12.2018 kl 07:49 4214

Teejay.

slik jeg leser deres retningslinjer vil jeg tro de har hatt møte med dem i inngående fase og nå ferdigstiller tallmaterialet fra ASH i deres format. Så får man vel et direkte ja eller nei i første omgang, og om ja et endelig svar innen 90 dager.Det burde derfor komme en avklaring i løpet av senest april neste år om det går den rette veien.

Det samme gjelder vel nå med FDA. Der har fast track gitt de mulighet til tett dialog, og ut ifra blant annet at 90% responderer reduksjon av svulsten vil det være naturlig at de søker om AA i løpet av desember. Denne er det 60 dagers respons på.

Det er vel derfor for tidlig å ta gevinst på dagens kurs tenker jeg. Man ligger ikke langt unna to meget logiske avklaringer om nye tiltak for å få produktet ut i markedet.
Jeg får nye penger i januar, så da er det bare å starte opp de regelmessige kjøpene igjen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.