Farma

rockpus
04.12.2018 kl 10:17 6155

"Jeg mener fortsatt at en ny guiding som er sammenfallende med dagens guiding (20-25 mUSD salg i USA), dvs. en total omsetning på over 300 mill NOK i 2020 (og overskudd), vil være en meget positiv trigger på bakgrunn av dagens kurs. Hva tilsier at guidingen skal bli lavere? En guiding på høyere omsetning vil være en stor bonus! "

Dette skrev du 13/11:

"Jeg synes som nevnt at Q3 var i all hovedsak som forventet, og jeg tror en av hovedgrunnene til det kraftige kursfallet er at børsmeldingen kunne misforstås dithen at det er kommet en ny guiding. Det vet vi nå ikke er tilfelle - og det er bare å vente på den nye guidingen som kommer om ikke alt for lenge. Den tror jeg, bl.a. på bakgrunn av de siste godkjenningene - som har gjort at PHO får tilgang til et betraktelig større markedet - vil bli mye bedre enn dagens guiding."

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.