Industri

Superoptimist
03.12.2018 kl 16:33 1535

Du vet vel selv at denne "spillebørsen", ja den største og mest legaliserte spillebula, ikke mer styres av bedriften eller bransjen selv. Den styres av milliardinvesterte datamaskiner med avanserte algoritmeprogrammer med mål å bedra alle andre som ikke sittet ved spillebordet. Du vet vel også at "finansen og kapitalen" styrer, ikke bare hos oss her hjemme, men overalt i denne verden. Akkja Putin, Trump, Kina og mange andre elsker, sammen med "finansen og kapitalen", å styre og herske over oss andre. Jeg kunne vel selv kanskje, for få år tilbake nesten utenkelig, vende meg mot det sosialistiske hjørnet. Hvem skulle trodd det? Ikke meg selv og mine i all fall, ikke min omgangskrets heller. Men, tenk nå, hva er det vi overlater til dem som kommer etter oss. Mine og dine barnebarn og deres barn igjen?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.