Farma

30.11.2018 kl 21:39 1921

Jeg trolla bittelitt igår når jeg kom med et motsvar til påstanden om at Nano er latterlig underpriset. Nano er latterlig underpriset nå hvis man ser på hva de kan oppnå, men det er fortsatt et stykke dit. Algeta var også underpriset sett på hva de ble solgt for.
Sånn vi ser det nå er 80- 100 kroner en realistisk prising fordi det fortsatt hersker mye usikkerhet og ting ikke har gått på skinner.
Markedet priser inn usikkerheter og allverdens annet rart og dermed er ikke kursen nå opp mot firesifret som enkelte for 18- 19 måneder siden mente den ville være innen ASH 2017. Noen mente den ville nå 400 før Lugano samme år og at ferden til himmels ville starte der.
Nå i ettertid vet jo alle hvordan det gikk.
Har fortsatt klokketro på Nano og vet at Betalutin allerede er medisin, men to- linjers poster om at toget går, underprising, algoherjing, raketten tenner og at markedet ikke forstår seg på det fundamentale irriterer meg alikevel.

Så, Betalutin blir ikke medisin. Det ER allerede medisin. Dessverre er det foreløpig ikke mange som får gleden av den fordi innen biotek er det en hovedregel.
Ting Tar Tid.
Redigert 30.11.2018 kl 21:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.