Farma

30.11.2018 kl 17:07 2239

Strengt talt vil jeg vurdere NANO til kjøpsgunstig til rundt 135 nå, hvor hold anbefalning kommer, og salgsanbefalning på 165+.
Forventet ikke markedet skulle dra aksjen dit dog, bare en tolkning jeg har av hva en fornuftig pris av selskapet er per i dag. Forventer ikke det kommer i år heller dersom det ikke kommer regulatoriske triggere, men eneste påvirkning det har er hvordan jeg forholder meg til vekting av NANO i porteføljen min.

Benyttet anledningen til å rapportere samt blokkere Deja Vu. Personangrep og latterliggjøring, det er noen ynkelige mennesker der ute. Håper ikke det dreier seg om at vedkommende selv solgte seg ut, og benytter dette som virkemiddel med håp om å påvirke kurs. Det må være grenser for hvor patetisk noen kan oppføre seg. Så antar personen bare er lite intelligent. Det sagt var det et friskt pust å se skriblerier i hvordan lysets hastighet kan brytes. Stor forskjell på nivå her inne.

Kjernekar, om du ikke er på TI, må du gjerne lage konto der. Tror du vil like tråden der som heter Biotek, ikke for mye skriving og en del høyt nivå.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.