IKT

Collin
27.11.2018 kl 10:21 2594

bernes: da legger du mye i mine ord. Ja, jeg tror på kontrakt før jul, men vet ikke om det er et hinder for kjøp nå? Og, styret skal ikke selv ut å kjøpe aksjer. Det gjør Strong for de - samlet. Styret får null rabatt på kjøp av aksjer. Ledelsen får 20%, i praksis 10% etter skatt, og det er kun opp til et visst beløp. Nå eier Strong rundt 100K aksjer selv som rekker en stund i alle fall.

nima: det tåler jeg godt, og jeg var litt undrende selv. Derfor snakket jeg med de og fikk de svarene jeg ville ha. Når du får den andre siden av historien så kanskje du også ikke er så ensidig? Det er bare å selge på 8,50. Det har blitt en god del aksjer på meg på 8,5X nå og til og med under litt tidligere i år.
Redigert 27.11.2018 kl 10:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.