IKT

Just_Nilsen
25.11.2018 kl 22:55 1255

Mandag ny uke og stillstand tror jeg. Vel, kanskje det er en roboy det som vil ha kursen ned, men det er en med liten kurtasje som øneker å holde kursen. Ve3lsigne denne personen!
Så kaan man lure hvem som står bak denne roboten. Og nei, jeg tror ikke det er Holmen. Jeg tror det er et hus som tjener noen øre hver dag. Jeg skulle likt å lure den robotten. Men jeg tror ikke jeg har midlene til det. Det måtte å få en tidligere robotknekker på lag. Det gidder jeg ikke prøve.

Når de store kontraktene kommer så forsvinner den uansett for en periode. Og jeg tror på børsmeldte kontrakter før nyttår. Det er jo tiden man setter som deadline i tilbud og forhandlinger.

Hva jeg ønsker mest? Akkurat det vet jeg ikke! Gortsatt fremgang for CG og Vensafe, eller en kjede som går 100% inn for løsning av det totale der utenfor Norden, SQS i US, eller søramerika mer trolig. You name it.

Mitt ønske til jul er at SP drar en storkontrakt!, så vil det heller ikke være dårlig med et julebrev til aksjonærene med informasj.on om alt som er oppnådd siden Q3. Jeg er sikker på at det er mye positivt. Og ville vi få en positiv PW så...
Og kommer det ikke nå, tror jeg det kommer senere noe som kanskje er like greit. Jeg føler og er låst i dette papiret.nå. Liten lividitet er noe aksjekjøpere unngår. Jeg tror mye ligger der..
HA en fin mandag og neste uke! Måtte det snart løsne igjen kursmessig, tidligere begrunnet etter nyttår., med tanke på Trikker'n som jeg gav noen tjusenlapper i ekstra skatt et år..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.