Olje

FkL
23.11.2018 kl 14:50 2094

Her var det som vanlig svært mange håpefulle påstander, men svært lite fakta og dokumentasjon. Alle vet du jo hva du driver med og det er bare latterlig.
Med nåværende stigning så virker ikke caset så veldig bunnløst. Ønskedrøm på din agenda selvfølgelig, men ikke helt virkelighetsnært.
Selskapet er ikke ribbet for sine lisenser i verken Senegal eller Gambia. Eierskapet til disse avgjøres av internasjonal rett og såvidt jeg husker så er ikke du en del av den. Mulig at du er medlem av SKL?
Det at Senegal har solgt ROP til Total er slik jeg ser det kun et positivt punkt i denne saken. Kjempetabbe for deles del. Brekkstang og pressmiddel for oss.
Kassa er ikke tom. Selskapet har meldt om at den holder helt til mål. I tillegg så kvittet vi oss akkurat med unødvendige kostnader i SL, hvilket selskapet i tillegg meldte om at vi også hadde råd til.
Har som prinsipp å ikke gi anbefalinger om verken kjøp eller salg, men jeg skal spandere på meg å be deg holde deg ute av aksjen.
Redigert 23.11.2018 kl 14:55

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.