Olje

bæærnt
23.11.2018 kl 14:12 3869

Joda, man kan fortsatt grave frem lyspunkt som beskriver aktivitet på nabolisenser eller andre lisenser i Colombia. Men det hjelper svært lite. IOX trår fremdeles vannet og sliter med å realisere verdier. At det skal bli stormende jubel etter fremleggelse av Q3 har jeg svært lite tro på. Jeg tolket siste PM som et "heads-up" om at her blir det ingen boring i Q4, men at det finnes en plan om en "coming drilling campaign". Dersom noe allerede var iverksatt eller nært forestående så burde vi ha fått signaler om det. Enten direkte fra selskapet, eller via en eller annen "jungeltelegraf". Tror derfor at Q3 endelig vil bekrefte at fase I er utsatt.

La forresten merke til at det var en kraftig økning i prod fra Vikingo i Q2 (en økning på 150 fat pr dag fra mars til mai og juni basert på rapporterte tall til ANH). Det kan kanskje forklare hvorfor det ble full stopp 5. juli pga tekniske problemer ? Jeg vet ikke hvem av partene som styrer dette showet on site, men kan det ha oppstått problemer mellom IOX og SLS som har bidradd til at fase I enda ikke er igang ? Just my 2 cents.
Redigert 23.11.2018 kl 14:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.