Olje og Energi

mimsa
22.11.2018 kl 13:11 3528

Selv om mine annslag slo inn må jeg innrømme at jeg er skuffet. Hadde et lite håp om at noen i ledelsen hadde lest noe av det som var skrevet i det siste og tok det til etteretning. Har hørt fra flere hold at ryktet til noen av de på Tjuvholmen ikke er av det beste slaget. Resultatet viser igjen at her er det noe som er riv ruskende galt.

1) Hvorfor var forhåndshandelen så lav og så liten interesse?
2) Mistenker sterkt at noen visste noe, og det var faktisk det jeg baserte mine forhånds-gjetninger om fall i kurs på.
3) Husk at dette er en 3Q raport og da var TXP på vei til himmels, Reach virket til å gå greit og alle visste at refusjonspenger var på vei.
4) Oppgjøret etter fratrekk for 2014-15, vil fortsatt være på langt over en krone per aksje, og vil bli utbetalt ganske snart.
5) Nå ser jeg at denne gjengen vil utvide sitt investerings-spekter etter tapet i Q3, som egentlig burde være et godt kvartal. Her burde det settes inn nye folk med troverdighet så denne inkompetente gjengen ikke klarer å forringe mer av våre verdier.
6) Jeg heller til at hva som skjedde i forkant av denne framleggelsen burde vært mat for børstilsynet.
7) Det er symtomatisk for selskapet at med alt hemeligholdet og den manglende informasjonsflyten at vi fortsatt spekulerer om det er en 2017 utbetaling eller den fulle betalingen, eller betaling med fratrekk som skjer neste uke.
8) Mitt råd er ikke å selge, de kommer vel med et skambud på selskapet snart hvor ønsket er å strippe selskapet å dele verdiene på langt færre enn i dag.

Jeg er enig med Odi.1. "bare rot heile greia"

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.