IKT

Collin
22.11.2018 kl 10:30 2769

stifinner: hvorfor er du så nærmest ensidig negativ i Strong og alt er bare fryd og gammen i PCIB?
I går kommenterte du at du har spart 10% på å selge STRONG i august. Hvor mye hadde du spart på å selge PCIB på samme tidspunkt? Det er nå litt mer enn håp jeg legger til grunn og jeg sitter godt informert. Bare de siste kontraktene, kostnadsreduksjon, økt markedsaktivitet i sum tilsier at dagens kursnivå er helt utrolig egentlig. Og, ja folk som jobber sitter ikke å glor på aksjekursen.
Jeg har selv jobbet i børsnoterte selskaper og hatt aksjeopsjoner, så kanskje på kursen en gang i måneden. Nå har JT bonusavtale som en del av skal brukes til aksjekjøp om den slår til. Den 20% rabatten gjelder kun opp til et beløp årlig og styre får null rabatt. Tingene er ikke så vannvittig negativt som kursutviklingen skal ha det til. En hel haug med småaksjonærer har solgt seg ut gjennom et diskresjonært mandat og har også lokket med seg en del andre som gir opp. Det er forståelig at noen kaster kortene etter 50% nedgang fra toppen og etter tidenes ørkenvandring og nærmest uendelige strøm av folk som vil selge under siste omsatte. Ikke sant Viking? :)

Nei folkens, få opp humøret og se mulighetene. Det kommer mer her. Herre min et selskap i internasjonal vekst som prises under 400 mill og som jeg tror innen 1-2 år generer en cash flow på 100 mill eller mer. Tålmodighet Leif? Ja, det har jeg og skjønner godt de som begynner å bli utålmodig.

Positiv nyhetsstrøm. Kontraktene kommer mer og mer. Piloter på C&C og kontrakter på rekordtid.
Redigert 22.11.2018 kl 10:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.