Olje og Energi

Ransen
18.11.2018 kl 11:54 2519

Er egentlig ikke så urolig for aksjekursen i dag da jeg så langt er fornøyd med det som selskapet leverer. Ser på et lengre perspektiv.
Henger meg ikke opp i forsinkelser og små utsettelser. Dette er jeg vant med etter mange år som aksjonær i Statoil/Equinor, hvor meldingene kan komme ett halvt år etter store funn osv.
Det er iallefall spennende det som foregår på samme adresse i Bogota. Når man samtidig vet at det har vært gjort svært lite nye funn i landet og oljeselskapene tviholder på lisensene sine, så er det grunn til å tro at det er flere som tar med seg storpengeboka og lukter på et felt som LLA-47.
Mye tyder på at oljeprisen vil holde seg over 80 dollar i 2019. SA og opec har rett og slett ikke råd til annet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.