Olje og Energi

YNWA250505
17.11.2018 kl 17:10 3545

Du satt som syvende største aksjonær og var konstant positiv. Nå er du en liten aksjonær og er konstant negativ. Du satset millioner av kroner da Cor6 og ting var usikker. Nå er Cor6 løst og borret skal snart ned i bakken. IOX melder også at de er kommet svært langt med alternativ transportvei og ting ser lysere ut. Hva f er negativt med dette. Jeg bryr meg filla om du eller Bokaj eier en eneste aksje. Det som jeg misliker er at dere er negative når spes du var veldig positiv da du var stor aksjonær. Det er derfor du får min kritikk. Bokaj bryr jeg meg fint lite om da han umulig kan sitte med noen stor post i IOX. Hvorfor du ikke solgte alt på kr 6 fatter jeg ikke. Alt med IOX er jo bare dritt?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.