Olje og Energi

mimsa
15.11.2018 kl 09:45 3033

Valdresbobnden,
Synes du burde holde deg i fjøsen enn så lenge. Folk må få lov å uttrykke sin misnøye når et selskap man investerer i leverer langt under forventet. Dette selskapet har dessverre levert håpløse resultaer siden jeg kjøpte meg inn for et par år siden. Jeg trodde jeg skulle dekke inn noe av det tapte ved skatterefusjonen, men dessverre selskapet har blitt vannstyrt i en årerekke av noen som tror de er profesjonelle investorer å har laget dette om til et investeringselskap. Se på resultatet så langt. Kjøper liger på 1.87. Dette investeringselskapet kommer ikke til å få inn penger i framtiden. Muligens kunne de se om der var noe interesant i kundelisten til Danske Bank. LEGG ned heile driten og betal ut aksjonærene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.