Offshore

Fidelius
14.11.2018 kl 18:21 1943

Enig med 5198 her. Jeg har allerede en stor andel av min portefølge i DOF, og det er fristende med dagens kurs å øke mer. Men, realistisk tror jeg dessvere kursen kommer til å forbli under press frem til resultatene viser bedring, og det tror jeg blir først ved presentasjon av Q2. Nå som de har refinansiert er det uansett bare snakk om tid før kursen går, så her er det tålmodighet som gjelder. Jeg blir sittende long. Jeg er ikke enig med dere som kritiserer ledelsen. Det er åpenbart at de har gjort strategisk riktige valg som har berget selskapet gjennom markedsnedturen og er veldig bra posisjonert for å ta del i oppturen som kommer. At de ikke er like flinke mot analytikere og kortsiktige kan jeg leve med.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.