Farma

Herman*
11.11.2018 kl 14:52 1812

Oxi: Bra at du gir dem en klar tilbakemelding, det fortjener de. Samtidig er det jo trist at Rosenbaum/Kaydence skal møte på mistillit på grunn av NattoPharmas "synderegister". Men slik går det jo når det er de samme personene som trekker i trådene. Tror det hadde vært best med et Kaydence styre med minimalt med koblinger til NattoPharma. Ser at Rosenbaum har flyttet fokus over på Sverige, men det spørs om ikke Kaydence bør flyttes til USA som nevnt tidligere. Det er helt meningsløst at Natto Skal prises med 60-70% rabatt og Kaydence skal måtte bruke månedsvis for å hente vekslepenger. Må dog legge til å si at jeg hadde vurdert en investering i Kaydence om jeg hadde hatt tilgjengelige midler. Dette hadde jeg gjort fordi jeg tror fremtidige investorer på sikt vil tvinge frem en annen styresammensetning.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.