IKT

Just_Nilsen
09.11.2018 kl 23:50 3048

Hehe dere gutter. Jeg syns vi skaql være rause her. Det viktige er er at tråden lever og at det kommer innspill. Jeg har gjort mange prosenter om ikke så vveldig mange kroner på tips herfra. Men har andre elskaper også i fokus og kan ta en trade om jeg tr0or tiden er inne for det.
STRONG er noe annet for meg. Mat må vi ha og det skal leveres og gjøres opp på en effektiv måte. Cash eller annet. Jeg liker ikke kursen, men det går mest på selvfølelsen og redselen for at kona spør om hvordan det går. Det går bta, slekapet tjener penger og gir utbytte langt over det vi ville fått i banken og også høyere enn gjeldeldsrentene vi har. At kursen tross alt er ned nærmere 50% i en børs som bare gikk opp lenge, trenger jeg ikke si.

Jeg liker tips om andre selskaper, BIO skjønner jeg ikke noe av, men har vært heldig i 2 så langt og realisert. Den siste sitter jeg med 50% urealisert tap i. Jeg trodde en skulle gå, men ingen gjorde det i tidshorisonten min.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.