Farma

Trainspotter
08.11.2018 kl 15:19 2733

Rockpus,
Jeg sier ikke at Schneider aldri vil øke salget sammenlignet med dagens guiding. Derimot lufter jeg muligheten at PHO idag undervurderer kostnadene som påløper i en solid USA-satsning slik at de fortsatt kanskje ikke vil vise netto overskudd i 2020 på tross av kanskje høyere omsetning i samme periode. Grunnen til min, for mange sikkert useriøse negativitet er at jeg gjennom et langt liv har sett og opplevet at USA-satsning er noe norske selskap ofte sprekker markedsføringsbudsjettene fullstendig på. Schneider har forhåpentligvis mye bedre forutsetninger enn PHO forøvrig til å gi nøyaktig kostnadsguiding.

Når du først spør, kan jeg bare si at jeg har få, nei, ingen, forutsetninger til å vurdere om dagens salgs-guiding fra PHO er lav eller ikke i forhold til hva Schneider vil kunne prestere.

For ordens skyld, da jeg lastet opp her tidligere i høst var jeg langsiktig, og det er jeg fortsatt, og like positiv som jeg var opprinnelig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.