Farma

Londonmannen
08.11.2018 kl 13:25 3256

Nedturen i dag skyldes nok at en god del av dem som hadde høye forventninger til Q3 ikke evner å se på annet enn bunnlinjen og et noe lavere antall utplasserte scope enn forventet. De overser at selskapet har fått Grade A for surveillance markedet og Grade B for TURBT markedet, at vi er del av verdens beste teknologi for blærekreftdiagnostisering, at vi er i begynnelsen av launch av flexiscope og at det ikke eksisterer konkurrenter til BLCC teknologien i overskuelig fremtid.

Ja, tallene som ble levert på Q3 var nok svakere enn flere av oss hadde forventet. Men dette er historiske tall allerede. Fokus bør holdes på fremtiden. Kursfallet i dag er en overreaksjon og et konsekvens av den skuffelsen investorene føler i nuet. Jeg er rimelig sikker på at når investorene har fått reflektert litt mer over situasjonen og sett på fremtiden for PHO, så vil de nok kjøpe seg inn igjen. Men de håper nok at dette skal kunne skje på et lavere nivå. Mulig det blir mulig, men jeg er ikke sikker, så jeg velger å bli sittende stille og rolig.

Føler meg rimelig sikker på at oppsiden i PHO er eventyrlig og at 2019 blir et fantastisk år for PHO og dets aksjonærer. Jada, vet det kan høres feil ut å si noe slikt i dag, men det er tross alt tilfelle.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.