Farma

The Gunners
PHO 08.11.2018 kl 12:15 3611

Photocure fortsetter framgangen alle steder, utenom på Oslo børs. Photocure-teamet har bygget et unikt selskap innen blærekreft. Med sin verdensledende teknologi og potensielle produkter har selskapet ingen annen mulighet enn å lykkes. Selskapet har utviklet en solid infrastruktur i viktige regioner, med betydelige investeringer i det amerikanske markedet de siste to årene som et godt eksempel på ønsket om videre utvikling og framgang.

Dagens forunderlige børsfall kan jeg ikke forklare. Den er helt ulogisk sett i fra Photocures unike posisjon som verdensledende innen behandling av blærekreft. Et enormt marked som Photocure sakte men sikkert tar større og større deler av. Hver enkelt må gjøre opp sin egen mening, og jeg tar gjerne i mot argumenter mot videre framgang for Photocure. Jeg selv kan ikke se noen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.