Offshore

Lilleulv
08.11.2018 kl 10:28 2093

Småsparere har som regel for høye forventninger og er utålmodige, og kaster kortene slik at andre tjener penger, og ikke dem. For de som har fulgt med hvor båtene er til enhver tid og hvilke oppdrag de har fått, var flåteutnyttelsen i 3q i øvre skiktet av hva man kunne forvente. Skuffer ikke. Tallene er betydelig bedre enn samme tid i fjor. Det går rett vei. Beklager til de som tror at det skulle ta helt av i 2018. Det er tidligst 2019 som gjelder. Selv har jeg posisjonert meg i år, for har ikke tenkt å sitte utenfor når alle skal inn. Tåler svingninger, for skal ikke selge nå likevel. Og en oljemygg som sbx er lett å presse kursen på. Jeg er long, og kjøper heller mer når jeg har mulighet :-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.