Transport

Hammers
07.11.2018 kl 20:56 3104

Jeg har mest lyst til å avslutte denne tråden - som tross alt har vært aktiv på TO ulike fora fra mars i år.
Mitt innhold har hatt litt ulik fokus ila denne perioden:

1. Først var det det farlige tekniske bruddet under 170. Bruddet som hadde et potensiale til å få kursen nærmere 100.
- Bruddet var faktisk så ille at Finansavisen spanderte EN side på alternativet.
- Dette samtidig som NAS skulle hente 2-3 hundre mill i en planlagt emi.
- Penger som aldri i verden hadde blitt skaffet til veie dersom det hadde gått slik TA varslet at det fort kunne gjøre.
- NOE måtte gjøres - og det bråraskt!

2. Deretter kom det gigantiske PR-stuntet i beste sendetid på NRK. Oppkjøp og analytikere som kappet om det høyeste "budet".
- Ikke noe som helst av dette hadde rot i virkeligheten. Det kan man lett fastslå et HALVT ÅR senere.....og det med FASIT i hånd.
- Tull og tøys alt samme, men er rekke investorer beit på kroken - og ofret sparepengene sine til fordel for NAS-aksjer.

3. Da PR-kjøret sto på som verst lanserte jeg teorien om at det hele var et spill for galleriet.
- Fordi; INGEN budgiver ville på forhånd ha "fortalt at"! Jeg har personlig erfaringer fra MANGE auksjoner! Dette kan jeg mye om!
- I ettertid har det vist seg at denne tanken var 100% korrekt. Kanskje ikke 100% mtp ALLE detaljer - men i prinsippet.....!
- Kursen falt deretter til 170......før den nå har steget til i underkant av 230 (etter diverse NYE meldinger).

Konklusjon: Mine tanker har i PRINSIPPET vært HELT RIKTIGE helt fra mars i år - men som alle vet; Breaking news (som det har vært haugevis av i NAS - og som bl.a. førte kursen til 300+) kan hverken fundamental eller teknisk analyse fange opp. Dette er lyn fra klar himmel. Heller ikke JEG kan på forhånd fange opp "neste sprell" fra PR-avdelingen i NAS!
Kjos i beste sendetid som bekrefter "samtaler" og analytikere som spådde hinsides kurser.
Joda, ammunisjonen VAR KRAFTIG - og alle seere fikk et bilde av løse "høvdinger" som lå og ventet på rullebanen!

Det jeg NÅ har begynt å lure litt på er om denne aktiviteten grenser mot økonomisk kriminalitet!
At noen bør granske hele hendingsforløpet. Hva som VIRKELIG skjedde før emisjonen - og rundt "oppkjøpsryktene"!
Hva som førte til at NAS klarte å få inn de midlene som først begynte å henge i en tynn tråd ved bruddet under 170.

NAS hentet tross alt 2-300 (?) mill NOK på det som i ettertid VITNER OM villedning av markedet!
Ikke noe som helst av det som ble "antydet" på kurs 300 har slått til. ALLE har i prinsippet tapt - unntatt NAS - som fikk inn sårt tiltrengt kapital!
Hvis jeg eller en av dere hadde villedet markedet og fått inn den type kapital - ja da hadde vi nok blitt buret inne - alle som en!

Det ANDRE jeg lurer på er om denne tråden bør avsluttes. At den har gått ut på dato.
Det som NÅ skjer rundt NAS har ikke noe med trådens opprinnelige "budskap" å gjøre.
Nå sitter folk og "kaster dritt" om hvem som sa hva, fantasiregnestykker hvis man I ETTERTID kjøpte på BUNN og solgte på TOPP.
KUN fullstendig useriøst barnepjatt.

Hilsen Hammers.........som driter i pjattet, men som uansett fikk hengt opp den kransen da kursen igjen falt tilbake mot 170.
Heldigvis fikk jeg ikke et "vindkast i frakken" og gikk hodestups i bakken da jeg drev på oppe ved mønet.
Nei jeg pleier ikke det; å gå hodestups i bakken. Heller ikke i NAS! 😎😎😎!
Redigert 07.11.2018 kl 21:59

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.