Transport

EricSimpsonjr
06.11.2018 kl 23:48 3336

Hei der kjære modellflyeiere og serveringsdamer

Funcom-Hektar må nesten lovprises. Her regnes det inn 240 kroner i tapt avkastning selv om aksjekursen kun står i 230 kroner. La oss være glade over at noen har blitt født med matematiske evner. Jeg lurer på om regnskapsføreren min har klart å få solgt Norwegian beholdningen min, eller om han eventuelt har gitt den bort til kirkens bymisjon. Jeg tror han er litt kristen. Blant annet går han rundt med et meget velbrukt kors rundt halsen, det er nesten så hele korset går i oppløsning da det ser ut som det henger feil vei. Det blir ingen styremøte på kontoret denne uken, etter fredagens rabalder har politiet gitt forbud mot å kaste ting ut av vinduet, og det ligger en stor bot på skrivebordet mitt som jeg vurderer å betale.

Det er nok bare dager som gjenstår før man kan se at Norwegian Air Shuttle har fått til skifteretten, de står nok rett under Nils Bilauto AS og over Periscopus AS i Oversikten til DN. Må innrømme at jeg gleder meg til å konfrontere regnskapsføreren min med at det bare var tull å avvente full nedskrivning av dette konkursboet, alle må da forstå at det er tog som gjelder som fremkomstmiddel for dagens ungdom og samfunnets påvirkere.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor, kunstviter og grådigere enn de fleste
Shareville: EricSimpsonjr

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.