IKT

Hektar
06.11.2018 kl 10:53 9415

Selvfølgelig er inntektene varierende avhengig av spillslipp, det er en felles faktor for alle spillselskaper i hele verden. De som driver suksessfulle MMORPG har en fordel med konstant god inntjening, men også de ser sine inntekter synke og falle avhengig av oppdateringer og slipp av andre spill. Vil ha du stødig inntekt får du investere i et vanlig produksjonsselskap, produksjon av underholdningsmedia vil alltid være syklisk.

Skal se Funcom er priset til en god oppgang når vi får visket ut Q4 2017 av beregningene, da snur de 2,7 MUSD i minus til muligens et par mill i pluss - Dette vil ha enorm innvirkning på verdsettelsen. Men, det er jo noen måneder frem i tid. Vi har også en spill-lansering om under en måned. Med riktig horisont er det godt gjort å tape penger på Funcom i nærmeste fremtid.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.