Farma

Londonmannen
05.11.2018 kl 13:20 3368

Computum
Mulig det, men toppen inntraff jo 10 sep og det tok enda noe tid før shorten viste seg.
Enten er shorten satt på en spek eller så er det noen som har tolket bildet annerledes enn det en dal andre her har gjort.
Men ut fra den informasjonen som har tilflytt markedet siden juni 2018, så finner jeg det vanskelig å skulle tolke fremtidsutsiktene til PHO så negativt som de ansvarlige for shorten har gjort. Men ettersom det hevdes at shorten er satt av proffe og jeg med flere må regnes som amatører i sammenligning, så kan man jo ikke utelukke at der kommer en svart kanin opp av hatten på torsdag, men jeg evner ikke å se hva det skulle være.
Dog vil jeg ikke utelukke at det kan være flere som tenker i de baner og at det kan være årsaken til en noe laber kursutvikling inn mot Q3 presentasjonen
Redigert 05.11.2018 kl 13:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.