Farma

Londonmannen
05.11.2018 kl 11:41 3772

Daniel
Det er du i din fulle rett til, svaret får vi uansett ikke før slutten av 2019. Men det må i tilfelle innebære at PhO ikke lykkes å repetere suksessen fra Washington Baltimore området. Og da må det som skjedde i det området kun fremstå som et uforståelig blaff. Jeg tror det ikke, men det er nå min holdning. Jeg tror at når såpass mange urologer fremholder at BLCC teknologien som ny SOC, så vil denne holdningen slå ut i et merkbart økt salg av scope utover i resten av 2018 og inn i 2019. I så tilfelle vil veksten i salg av Cysview ta seg kraftig opp og avfeire seg på bunnlinjen. Og jeg finner det lite realistisk at en akselererende vekst på bunnlinjen ikke vil tiltrekke seg interesse fra såvel media som nye investorer.

Men jeg kan selvfølgelig ta feil, men jeg tror ikke jeg gjør det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.