Farma

pyrrhos
03.11.2018 kl 22:37 5317

Jeg er spent på om den langsiktige strategien for selskapet blir tydeligere og hvilke veivalg som styret må ta.
Første fase er tydelig nok med fokus på oppbygging av en egen salgsorganisasjon i USA i tillegg til Norden. Med resultatene fra partnere øvrige Europa, Canada, Australia etc, sørge for at selskapet oppnår sterk vekst og lønnsomhet. Sørge for aksept og refusjon i segmentene Pre-diagnose, TURB og Surveillance
Fase 2
Avtalen med Combat i Norden kan være første ledd for en utnytte egen salgsorganisasjon til å distribuere produkter/tjenester for å bredde produktspekteret for The bladder cancer company. Hva tenker styret med hensyn til nye partneravtaler? Når PHO har oppnådd tilfredsstillende lønnsomhet blir det spennende og se om selskapet vil fase ut Ipsen i hele eller deler av det europeiske markedet og etablere egen salgsorganisasjon, oppnå bedre kontroll og betingelser og samtidig og kunne distribuere partner produkter i flere europeiske markeder (Frankrike, Spania, Italia, UK, etc)
Det som ser ut til å ligge lenger fremme er befolkningsrike land i Asia (China, India, mm) Japan kan være spesielt med tanke på at Olympus her hjemmehørende er. Sør-Amerika har vil vel heller ikke hørt noe om så langt. Nøkkel spørsmålet er i hvilke geografiske områder planlegger styret å implementere konseptet The Bladder Cancer Company?

Det er i hvertfall ingen tvil om at styret og Schneider har nok å jobbe med i tiden fremover. Presentasjonen på torsdag blir spennende på mange måter!
Redigert 03.11.2018 kl 23:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.