Farma

dr. Stockman
02.11.2018 kl 16:30 2394

Det er ikke bare idag jeg ikke skjønner meg på kursen, men de siste par årene. Men det er ihvertfall enkelt å forbli langsiktig når kursen alltid er milevis unna det jeg mener burde være en logisk kurs. NANO kan ha en fremtid som består av langt mer enn Betalutin (vi får stadig nye drypp som peker i den retning), men la oss for enkelhetens skyld ta som et konservativt utgangspunkt at det er 50% sjanse for at Betalutin vil komme på markedet, og at selskapet da vil bli priset til 800 kr, og 50% sjanse for havari og at vi havner på null. 400 er jo da det matematiske midtpunkt, men trekker vi fra for diskontering og det ene og det andre så kan vi jo si at 300 er en fair value. Men alle kan se at kursen ligger et helt annet sted og at markedet levner selskapet små sjanser til å lykkes. Men jeg klager ikke over at markedet tar feil oftere enn det har rett - det er det som gir oss som tar sjansen på å overprøve markedet muligheten til å tjene større penger enn det man vanligvis gjør på børsen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.