Farma

Korsar
02.11.2018 kl 15:56 2595

ketler homeowner,
det er jo bare foreløpige data som i prinsippet ikke sier stort mer enn vi visste/kunne anta fra før. Helt greie data, men folk forstår ikke at det var omtrent dette markedet har lagt til grunn for sin prising så langt. De fortsetter å gnåle på at "markedet forstår ikke potensialet". Problemet er at markedet frostår det utmerket, men markedet forstår litt mer om veien dit. Haussekorpset på HO har'ke peiling på det, det avslører de i nesten hvert innlegg. Og så skjeller de ut meg når de bommer grovt, i stedet for å undres på hva dete r de ikek forstår. dr. Stockman hadde et lite tilløp ovenfor til å lure på om han kanskje var helt på jordet, men faller vel tilbake til forumets gamle mantra om at det er jeg som er idioten (som tillater meg å få rett om kursutviklingen hele veien).
Redigert 02.11.2018 kl 15:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.