Teknisk analyse

Hammers
29.10.2018 kl 20:31 4475

OSEBX har brutt viktig støtte - og et salgssignal er gitt!
NASDAQ har brutt viktig støtte - og et salgssignal er gitt!
DJIA har brutt viktig støtte - og et salgssignal er gitt!

Selvsagt kan det komme oppgang etter forutgående sterke fall selv under slike omstendigheter,
men hovedsignalet er på sikt NED på de 3 nevnte børsene - helt til nye signaler kommer!
Godt å se Trygve H under dagens sending roe ned en "opphisset" Eline som kunne fortelle at EN analytiker hadde sett BUNNEN!
Javel, godt mulig at EN hadde sett den, men hva hjelper det når de 9 andre IKKE har - og handler deretter!
"Hadde det ikke vært for" en råsterk fiskesektor hadde nok OSEBX opplevd en LANGT tøffere medfart enn den gjør -
for nå er er det mange andre sektorer som bare faller og faller - over tid!

Trygve fortalte om USTABILE markeder - og at ikke noe som helst tydet på at bunnen er nådd!
Ustabiliteten ser man tydelig på dagens DOW; først opp ca 350 poeng - for DERETTER å falle med ca like mye.
Altså et fall på ca 700 poeng fra toppen - men det er fortsatt en drøy halv time igjen!
Jeg er 100% enig med Trygve, men så har JEG den store fordelen framfor de fleste andre her inne at også jeg født i VEKTEN.
"Vi Vekt'er" veier og vurderer NØYE for og imot - før vi normalt lander på det RIKTIGE svaret!

Hilsen Hammers
Redigert 29.10.2018 kl 20:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.