Farma

gunlove
19.10.2018 kl 23:04 1705

Det håper jeg også. Det gjelder på alle mulige måter å sette seg så godt inn i dette selskapet som mulig, være trygg på investeringen som er gjort. Noen som lukter gull er mer enn villig til å gjøre det som gjøres kan for å grafse til seg aksjer så billig som mulig. Potensialet er enormt, men de som ikke takler røde tall på VPS og at kurs er svært volatil, vel, mange av de vil til slutt velge å selge til de grådige for å begrense sitt eget tap. Når man om 6-12 mnd ser på muligheten som forvitret og sitter med kalkulator og regner på hva man kunne tjent istedet for å akseptere et kalkulert tap...det er en tung erfaring og svelge.

Dette er en av de sikreste aksjene jeg har kjøpt, med det mener jeg også muligheten for å vokse svært mye. Det kan ikke forventes i Yara, DNB, Equinor og tilsvarende selskap, trygt og godt, utbytte, men slike selskap vil ikke 5-10 doble seg i 2019 eller 2020 som pho har mulighet til å gjøre. Det handler om å gripe de mulighetene som ligger der, nå er pho definitivt et av de selskapene slik jeg ser det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.