Farma

gunlove
19.10.2018 kl 22:25 1782

Shorten til Marshall er 'rar' på alle mulige måter, de setter short når kurs allerede har gått ned rundt 25 %? En mer fornuftig short hadde jo vært når kurs var på 63-64 og RSI var over 80. Teknisk kunne man da forstått en short og det var ikke usannsynlig at kurs ville falle tilbake. Jeg tenkte ivertfall det, men valgte å kjøpe når kurs falt under 60, var redd den skulle øke videre og løpe fra meg.

Kan de som står bak Marshall ha forstått Pho bedre enn de fleste andre? At short er satt for å skremme flest mulig ut av selskapet og så kjøpe alt av nedfallsfrukt som de usikre etterlater seg? Jeg vet ikke, men en short i PHO virker som et skudd fra hofta og da blir jeg mistenksom på at det er en annen agenda som styrer denne shorten. Det er nå ca 152.000 aksjer som er shortet, dette skal kjøpes tilbake på et eller annet tidspunkt. Jeg tror likevel ikke at det stopper med dette, det ligger noe annet bak.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.