Olje

Mr James Bond
09.10.2018 kl 10:43 5596

Pass på du.. du vil kjøpe Nel billig. Kr 4.35 er et virkelig kupp i Nel - da bør du kjøpe nå. Et nystiftet norsk selskap uten omsetning og 5 ansatte på et kontor med en agentavtale fra Kina er en god vits. De er dømt til å mislykkes. Det er kun en kjent agent som har lykkes. Han heter agent oo7.
Kina er assosiert med høy strafftoll og lav kvalitet. Kina er sikker flinke i Kina. Men de sliter i alle andre land.De sliter også med lav kvalitet. I USA har de overhodet ikke sjangs til å komme inn.
Ved å snitte meg Nel ned og trade hardt på dipper - så er min fete Nel post svært grønn. Så har jeg realisert over kr 1.2 millioner blanke kroner i Nel gevinst, så jeg har til salt på maten. Nel har fortsatt over 20 triggere i luften og hver enkelt trigger smeller Nel opp.
Redigert 09.10.2018 kl 10:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.