Olje og Energi

2bi
04.10.2018 kl 10:16 2396

Ja men hvis etterspørselen allerede hadde vært der hadde jo også kursen til Magseis vært et helt annet sted enn det den er nå.
Som du nevnte tidligere må man være inne før bølgen, nytter ikke å kjøpe seg inn på topp.
Dersom oljen ikke kollapser og etterspørslene etter OBS øker som Magseis selv mener kommer til å skje og som det virker som resten av industrien også mener tror jeg Magseis er fantastisk posisjonert.

Klart det er subjektivt, det som gjør det spennende å diskutere dette!

Hyggelig å høre at det går bra med investeringene dine, alltid gøy når man får sånne økninger som merkes i løpet av en dag eller 2!
For meg virker legemiddel/medisin aksjer helt som lotto, enten går studie/forskning/godkjenning bra og aksjen stiger eller så går det dårlig og aksjen går rett ned.
Men jeg regner med at du har satt deg bedre inn i det enn det jeg har, det er i alle fall ikke for nybegynnere de greiene der.

Jeg er en entusiastisk hobbyinvestor med et par månedslønner i Magseis, nok til at det merkes begge veier men ikke sånn at det blir havegrøt og vann hvis aksjen går i 0.
Totalt har jeg 33% på forskjellige enkeltaksjer på Oslo børs og resten i globale indexfond.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.