Olje og Energi

2bi
04.10.2018 kl 09:01 2454

Mange takk Fra Sidelinjen!

Enig med deg angående LOI, selv om jeg tror du legger mer vekt på det kursmessig enn det jeg gjør.

Helt siden jeg kom inn i Magseis har det vært noder på lager, det er først nå i Q3 som alle er i drift og dermed utsolgt.
Hvis de hadde produsert flere noder tidligere hadde det vært enda flere noder på lager, det er jo ikke god butikk, isolert sett.
Nye noder kommer i starten av 2019. 2 av de 3 operasjonene som kjører nå blir ferdig i Q4 og nodene blir dermed frigitt.
Den siste operasjonen blir vel ferdig i Q1 2019, den for Saudi Armaco, men den tror jeg det er ganske stor sjanse for at blir forlenget (se Q&A på Q2 presentasjonen hvor det blir spurt om dette).
Alt i alt er jeg ganske fornøyd med antall noder, og dermed operasjoner, Magseis kan kjøre nå og fremover inn i 2019.

De som ikke har sett Q2 presentasjonen burde gjøre det, opptaket kan sees her:
https://events.webcast.no/viewer-registration/EFL6if5KjPQEFj4J48Or/

Lykke til med porteføljen din!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.