Industri

Hammers
03.10.2018 kl 12:21 3560

Ja, litt av en utvikling i NHY. En utvikling som tok "ALLE" (?) fullstendig på senga.

Candlesticks ga kjøpssignal I GÅR - og mitt linjechart har også gitt et forsiktig kjøpssignal (dog ikke skyfri himmel).
Leser man "nyheter" om selskapet (her på HO) er det "kjøp og anbefalinger" over hele fjøla....og det fra ANERKJENTE hus/analytikere.
Nei, IKKE NOE indikerte dagens skrell.......bortsett fra ETT teknisk forhold.
Et forhold som ikke har friskmeldte selskapet på samme måte slik "alle andre" har gjort:

- Trekk en fallende motstandslinje: Topper i jan......til toppene i juni - til toppene de siste 10 dg.
- Forrige uke klarte ikke kursen å bryte gjennom linja - og et lite tilbakefall.
- I GÅR et nytt forsøk som ikke lyktes......før dagens SMELL!
- Joda, vanntette skott i NHY, men i ettertid kan man nok mistenke at noen visste hva som var på gang - og handlet deretter.
- Ja, for dette er et stort konsern som nok er UMULIG å holde HELT vanntett.
- Med dette som bakteppe er det litt morsomt for meg å lese hva jeg antydet i HOVEDINNLEGGET den 12.sept:

"HVIS det blir brudd (bruddet jeg advarte mot) - ja da tror jeg det må finnes en alvorlig svakhet i NHY-systemet - et sted!
Noe som fortsatt ikke er kommunisert til markedet! Noe som NOEN har snappet opp - og som de reagerer sterkt på!"

Nei, allerede DA var det forhold som indikerte at det hadde kommet rusk i maskineriet.
Bare så synd at jeg lot NHY seile sin egen sjø da signalene ble LITT mer positiv - og at jeg ikke fulgte opp skrivingen.
DET ville i så fall har vært NOK ET SKIKKELIG SCOOP!

Veien videre:
Vel, har ikke sett eller tenkt stort over saken, men den nevnte KNUSENDE H/S-formasjonen nevnt i hovedinnlegget har uansett fått et skikkelig brudd. Nei dette ser absolutt ikke bra ut framover........og om noen timer våkner også traderne i USA fra en god natts søvn!

Hilsen Hammers
Redigert 03.10.2018 kl 12:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.