Farma

Jimmi
03.10.2018 kl 10:55 5128

Hei Trump

Ja jeg kjøper litt underveis, men er rimelig godt lastet så trenger egentlig ikke flere aksjer for å bli økonomisk uavhengig når vi er i mål.
Er fortsatt overbevist om at dette går veien, og jeg blir ikke stresset ev svingningene i kursen. Det er mye storkapital som brukes for å dytte kursen i begge retninger. Det tryggeste for meg er å sitte stille i båten til suksessen er et faktum. Jeg er ikke så god til å trade som Korsar så da blir det sånn.

Mange dager/uker med fallende kurser kan være over på minutter når den rette meldingen kommer til markedet. Jeg holder fortsatt på mitt kursmål til nyttår på 148,-
Jeg tror vi får saftige nyheter på ASH som kommer til å dra kursen høyt. Etter ASH kommer det nok nye kursmål, og mulig lukrativ partneravtale eller oppkjøp.

Noen tror 2019 blir stille, men det har jeg liten tro på. Det er da det virkelig starter..

Vi får se :)

Jimmi

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.